Administratieve medewerker verzekeringen (m/v)

Kantoor Windey

Wij zijn sinds meer dan 25 jaar een zelfstandig kantoor in bemiddeling van verzekerings- , beleggingsdiensten en kredieten.

Tevens hebben wij een zelfstandig Record Bankagentschap en bieden wij alle bankdiensten aan.

Ons kantoor telt drie agentschappen:

  • Stationsstraat 161 te 9250 Waasmunster
  • Gentse baan 49 te 9100 Sint-Niklaas
  • Antwerpsesteenweg 2 te 9140 Tielrode

Wij streven naar een persoonlijke en kwaliteitsvolle service en bieden onze cliënten een totaal pakket op maat. Wij maken voor onze cliënten een persoonlijke risico analyse en geven passend advies voor hun portefeuille verzekeringen en bank.

Wat betreft verzekeringen zijn wij volledig onafhankelijk erkend BROCOM makelaar en werken wij met de meeste Belgische en enkele internationale verzekeraars.

Wij zoeken voor ons kantoor te Sint-Niklaas: een administratief medewerker verzekeringen:

Je geeft administratieve ondersteuning aan de commerciële verzekeringsbeheerders van het KMO-cliënteel van het kantoor, je verzorgt hun back-office en volgt hun dossiers nauwkeurig op.

Verder sta je in voor de opmaak van verzekeringscontracten en offertes. Dit voor zowel particuliere klanten als het KMO-cliënteel.

Je staat in eerste contact met particuliere cliënten en geeft administratieve ondersteuning aan de commerciële beheerders van het KMO-cliënteel.

Profiel:

  • Je beschikt over een bachelorsdiploma Financiën- en Verzekeringswezen (of gelijkwaardig diploma/werkervaring).
  • Je bent vertrouwd met couranta PC-toepassingen en je hebt goede kennis van MS Office.
  • Je bent commercieel, correct taalvaardig, dynamisch, sociaal, verzorgd, nauwkeurig en stipt.
  • Je werkt graag in teamverband, maar je kunt zelfstandig werken.
  • Je hebt zin voor initiatief en organisatie.
  • Werkervaring in bank- en verzekeringssector is een pluspunt.
  • Ervaring met Brio-verzekeringsbeheerprogramma is een pluspunt.
  • je bent flexibel en toont inzet om met ons verder te groeien.
  • Je bent enthousiast om ons kantoor te versterken en popelt om bij ons aan de slag te gaan.

Aanbod en voordelen:

  • Je kan onmiddellijk starten.
  • We bieden je een compatibel loon naar werken.
  • Je verwerft know-how over het werken met een KMO-cliënteel en over de cross-selling tussen bank- en verzekeringsdiensten.
  • Je kunt doorgroeien naar een commerciële job in front-office mits de juiste instelling, commerciële feeling en doorgedreven kennis: the sky is the limit!
  • Doorgroeimogelijkheden in onze kantoren.
  • Wij bieden je een veelzijdige en uitdagende functie in een aangename werkomgeving.

Hoe solliciteren:

Solliciteren kan je doen door jouw curriculum vitae en je motivatiebrief te sturen naar xavier@kantoorwindey.be

Overtuig ons van je overtuigingskracht en je “goesting” om ons kantoor te versterken!